Miksi MAINIO?
Vaivaton käyttöönotto
Avaimet käteen -ratkaisu, jossa sinulle jää vain määrittely ja testaus – me hoidamme kaiken muun.
Mukautuu moneen
MAINIO perehdytetään haluamaasi rooliin – asiakaspalvelijaksi, asiantuntijaksi, perehdyttäjäksi…
Keskustelee luonnollisesti
Generatiivinen tekoäly mahdollistaa sujuvan, monikielisen keskustelun ilman käsikirjoituksia.
MAINIO muuntautuu moneen tehtävään
MAINIO perehdytetään aina tiettyyn tehtävään.
Voit ottaa sen käyttöön esimerkiksi seuraavissa rooleissa:
Asiakaspalvelija
käsittelee rutiininomaisia kyselyjä ja yleisimpiä asiakaspalvelutilanteita vuorokauden ympäri.
Tekninen tuki
tarjoaa asiantuntevaa apua asiakkaille tai henkilöstölle teknisissä kysymyksissä.
HR-assistentti
voi auttaa uusia työntekijöitä sekä esimiehiä päivittäisissä HR-tehtävissä.
MAINIO kehittyy jatkuvan palvelun puitteissa
Kun MAINIO on perehdytetty ja valmis aloittamaan työt, jatkuu meidän kehitystyömme jatkuvan palvelun puitteissa. Näin voimme varmistaa, että MAINIO kasvaa ja kehittyy liiketoimintasi rinnalla.
Seuraa MAINIOta oman dashboardin kautta
Pienet parannukset MAINIOn ohjeisiin kuukausittain
Pidämme järjestelmän ajan tasalla
Tarvittaessa laajennamme tai muutamme roolia
Tietoturva on aina etusijalla
Asiakastarina
Tekoäly avuksi asiakaspalveluun
Toteutimme Mikkelin kaupungille MAINIO-tekoälyassistentin, joka toimii asiakaspalvelijana kaupungin verkkosivuilla. Kaupungin nimeämä Saimi-assistentti on perehdytetty Mikkelin palveluihin ja vastaa kävijöiden kysymyksiin kellon ympäri – myös esim. englanniksi, ukrainaksi ja venäjäksi.
Varaa aika MAINIOn esittelyyn
Varaa kalenterista sinulle sopiva aika lyhyeen etätapaamiseen. Tapaamisessa käymme yhdessä läpi, millainen MAINIO olisi teille sopiva ratkaisu.
Tai ota suoraan yhteyttä ja keskustellaan lisää:
Tuntuuko tekoäly vielä vaikeasti lähestyttävältä? Meidän koulutuksissamme tekoälystä tehdään hyödyllinen työkaveri koko tiimille.