Etusivu

MAINIO

MAINIOn jatkuva palvelu

MAINIOn jatkuva palvelu

MAINIO ei ole kerta­luonteinen ratkaisu, vaan jatkuvasti kehittyvä osa organi­saatiotasi. Jatkuva palvelu varmistaa, että MAINIO pysyy ajan tasalla, palvelee käyttäjiään luotettavasti ja mukautuu muuttuvaan tarpeeseen.

Mitä jatkuva palvelu sisältää?

Tekninen yllä­pito

Huolehdimme MAINIOn saata­vuudesta, suoritus­kyvystä ja tarvittavista teknisistä päivityksistä taustalla – ilman, että sinun tarvitsee huolehtia.

Kevyt jatkuva kehittäminen

Palveluun sisältyy 2 tuntia kuukaudessa pieniin muutoksiin ilman lisä­kustannuksia. Voit esi­merkiksi päivittää sisältöjä, ohjeistuksia tai yksittäisiä toiminta­tapoja helposti.

Nimetty tuki arjen tilanteisiin

Saat nimetyn yhteys­henkilön ja tuki­palvelun ongelma­tilanteita varten.

Mindhive MAINIO jatkuva palvelu
Mindhive MAINIO jatkuva palvelu

MAINIO Dashboard

Käytössäsi on hallinta­näkymä, josta näet keskustelu­historian, viesti­määrät, käyttäjä­palautteet ja tunnistat kehitys­kohteita.

MAINIO-kehitys­työ­paja

Vuosittaisessa kehitys­työpajassa katsomme yhdessä tulevaan – miten MAINIO voi palvella entistä paremmin?

Tarvitsetko MAINIOlta enemmän?

MAINIOta voi kehittää myös suurem­milla harppauk­silla. Uudet roolit tai laajen­nukset onnistuvat nopeasti tutun kumppanin kanssa. Kysy lisää Pekalta tai Suvilta!