MAINIOn jatkuva palvelu
MAINIO ei ole kertaluonteinen ratkaisu, vaan jatkuvasti kehittyvä osa organisaatiotasi. Jatkuva palvelu varmistaa, että MAINIO pysyy ajan tasalla, palvelee käyttäjiään luotettavasti ja mukautuu muuttuvaan tarpeeseen.
Mitä jatkuva palvelu sisältää?
Tekninen ylläpito
Huolehdimme MAINIOn saatavuudesta, suorituskyvystä ja tarvittavista teknisistä päivityksistä taustalla – ilman, että sinun tarvitsee huolehtia.
Kevyt jatkuva kehittäminen
Palveluun sisältyy 2 tuntia kuukaudessa pieniin muutoksiin ilman lisäkustannuksia. Voit esimerkiksi päivittää sisältöjä, ohjeistuksia tai yksittäisiä toimintatapoja helposti.
Nimetty tuki arjen tilanteisiin
Saat nimetyn yhteyshenkilön ja tukipalvelun ongelmatilanteita varten.
MAINIO Dashboard
Käytössäsi on hallintanäkymä, josta näet keskusteluhistorian, viestimäärät, käyttäjäpalautteet ja tunnistat kehityskohteita.
MAINIO-kehitystyöpaja
Vuosittaisessa kehitystyöpajassa katsomme yhdessä tulevaan – miten MAINIO voi palvella entistä paremmin?
Tarvitsetko MAINIOlta enemmän?
MAINIOta voi kehittää myös suuremmilla harppauksilla. Uudet roolit tai laajennukset onnistuvat nopeasti tutun kumppanin kanssa. Kysy lisää Pekalta tai Suvilta!
Pekka Manninen
Suvi Ripatti