Palvelumuotoilija Mindhive Oy.n toimistolla.

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilun avulla varmistamme hyvän palvelukokemuksen ja tuomme yrityksellesi kilpailuetua.

Palvelumuotoilija Mindhive Oy.n toimistolla.

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilun avulla varmistamme hyvän palvelukokemuksen ja tuomme yrityksellesi kilpailuetua.

Palvelumuotoilija Mindhive Oy.n toimistolla.

Palvelu­muotoilu

Palvelumuotoilun avulla varmistamme hyvän palvelukokemuksen ja tuomme yrityksellesi kilpailuetua.

Etusivu

Palvelumuotoilu

Digitaalisen palvelun muotoilu

Digitaalisen palvelun muotoilu

Digitaalisen palvelun muotoilu

digitaalinen muotoilu

palvelumuotoilu

käyttäjäkokemus

asiakasymmärrys

prototyyppi

Palvelu­muotoilulla haasteen ytimeen

Muotoilemme digitaalisia palveluita, jotka perustuvat syvälliseen asiakas­ymmärrykseen ja tuovat kilpailu­etua yrityksellesi. Meidän lähestymis­tapamme on ihmis­lähtöinen: kuuntelemme ja analysoimme tarpeitasi, jotta voimme määritellä oikean ongelman ennen ratkaisun kehittämistä.


Käytämme palvelu­muotoilun menetelmiä, kuten asiakas­polkuja ja käyttäjä­tarinoita, kun määrittelemme ja kehitämme ratkaisuja, jotka todella vastaavat asiakkaidesi tarpeisiin. Keskitymme erityisesti käyttäjä­kokemuksen parantamiseen suunnittelemalla intuitiivisia ja helppo­käyttöisiä käyttö­liittymiä. Prototyyppien testaaminen ja iteratiivinen kehitys varmistavat, että lopputulos ei ainoastaan täytä, vaan ylittää odotukset.

Me Mindhivella tiedämme, että hyvän palvelu­kokemuksen luominen koostuu useista osa-alueista. Työskentelemme kanssasi selvittääksemme, miten voimme yhdessä tuoda digitaalisen palvelusi visiosta todellisuuteen. Olipa kyseessä sitten uuden idean hiominen tai nykyisen palvelun kehittäminen, meidän tehtävämme on auttaa sinua löytämään oikeat ratkaisut hyödyntäen digitalisaation mahdollisuuksia.

Mindhive Oy digitalisaatiokonsultointi
Mindhive Oy digitalisaatiokonsultointi
Mindhive Oy digitalisaatiokonsultointi

Miksi muotoilla?

Tyytyväisemmät käyttäjät

Käyttäjä­keskeinen muotoilu tekee digitaalisista palveluista intuitiivisia ja miellyttäviä käyttää.

Kasvun ja innovaation mahdollisuudet

Digitaalisten ratkaisujen avulla voit tavoittaa uusia markkinoita ja asiakas­segmenttejä, samalla edistäen innovaatiota.

Kustannustehokkuus ja skaalautuvuus

Oikein kohdennetut teknologiset investoinnit tuovat kustannus­säästöjä ja tukevat liike­toiminnan kasvua.

Tyypillisiä projekteja

Uusien verkko­palveluiden ja sovellusten muotoilu

Nykyisen digitaalisen palvelun käyttäjä­kokemuksen kehittäminen

Sisäisten prosessien kehittäminen digitalisaation keinoin

Muotoilu­projektin eteneminen

Määrittelemme muotoiluprojektin tavoitteet yhdessä asiakkaan kanssa. Onko sinulla idea, joka vaatii kirkastusta? Tai onko eteesi noussut haaste, johon etsit ratkaisua? Muotoiluprosessin avulla lähdemme etsimään yhdessä vastauksia.

Muotoiluprojektin yhteiskehittämistä Mindhivella.
Muotoiluprojektin yhteiskehittämistä Mindhivella.
  1. Syvennytään asiakkaan maailmaan

Keräämme tietoa toimintaympäristöstä ja asiakkaan maailmasta esim.

  • Haastattelemalla asiakasta ja muita sidosryhmiä

  • Tutustumalla asiakkaan liiketoimintaan ja prosesseihin

  • Havainnoimalla loppukäyttäjien toimintaa

  • Benchmarkkaammalla muiden toimijoiden ratkaisuja

  1. Syvennytään asiakkaan maailmaan

Keräämme tietoa toimintaympäristöstä ja asiakkaan maailmasta esim.

  • Haastattelemalla asiakasta ja muita sidosryhmiä

  • Tutustumalla asiakkaan liiketoimintaan ja prosesseihin

  • Havainnoimalla loppukäyttäjien toimintaa

  • Benchmarkkaammalla muiden toimijoiden ratkaisuja

  1. Kootaan havainnot

Analysoimme keräämämme tiedon ja koostamme havaintomme visualisoinnin keinoin.

  • Kuvaamme käyttäjien palvelupolut

  • Käyttäjäpersoonien avulla voimme puhua palvelusta samalla kielellä eri sidosryhmien kanssa

  1. Kiteytetään havainnot

Analysoimme keräämämme tiedon ja koostamme havaintomme visualisoinnin keinoin.

  • Kuvaamme käyttäjien palvelupolut

  • Käyttäjäpersoonien avulla voimme puhua palvelusta samalla kielellä eri sidosryhmien kanssa

  1. Ideoidaan ja muotoillaan

Kun olemme päässeet ratkaistavan haasteen jäljille, on aika ideoida ratkaisuja.

  • Ideointia varten voimme järjestää työpajoja. Työpajoilla voimme osallistaa asiakasta ja käyttäjiä myös prosessin kaikissa muissa vaiheissa.

  • Ideoista visualisoimme palvelukonseptin

  • Digitaalisesta palvelusta suunnittelemme käyttöliittymän prototyypin

  1. Testataan muotoiltu ratkaisu

Prototyypin avulla voimme testata palvelua todellisilla käyttäjillä ja varmistaa, että ratkaisumme toimii käytännössä.

  • Käyttäjätestaus

  • Suunnitelmien priorisointi

  • Toteutettavuuden arviointi ja kustannusarvio

Referenssejä

Referenssejä

Referenssejä