Palvelumuotoilija Mindhive Oy.n toimistolla.

Palvelu­muotoilu

Palvelu­muotoilu

Palvelu­muotoilun avulla varmistamme hyvän palvelu­kokemuksen ja tuomme yrityksellesi kilpailu­etua.

Palvelumuotoilija Mindhive Oy.n toimistolla.

Palvelu­muotoilu

Palvelu­muotoilun avulla varmistamme hyvän palvelu­kokemuksen ja tuomme yrityksellesi kilpailu­etua.

Etusivu

Palvelumuotoilu

Miksi palvelu­muotoilua?

Tyytyväisem­mät käyttäjät

Selkeä ja käyttäjä­lähtöinen palvelu tekee asioinnista sujuvaa.

Kasvun ja innovoinnin mahdol­listaja

Uusia markkinoita, uusia asiakkaita – muotoilu tukee liike­toiminnan kehitystä.

Kustannus­tehokkuun ja skaalautuvuus

Oikein suunniteltu palvelu vähentää turhaa työtä ja helpottaa jatko­kehitystä.

Näin muotoilu­projekti etenee

Muotoilu­prosessimme auttaa selkeyt­tämään ideasi ja kehit­tämään siitä toimivan digitaa­lisen ratkaisun.

Asiakkaan maailman ymmär­täminen

Haastat­telemme, havain­noimme ja tutkimme toiminta­ympäristöä.

Havaintojen koostaminen

Visualisoimme käyttäjä­polut ja -persoonat yhdessä ymmärret­täväksi kokonaisuudeksi.

Ideointi ja konseptointi

Työ­pajoissa kirkastamme ideat ja luonnos­telemme käyttö­liittymän.

Testaus ja arviointi

Prototyypillä testaamme ratkaisua ja arvioimme toteutet­tavuutta.

Selkeä käyttö­liittymä tekee palvelusta toimivan

Suunnit­telemme käyttö­liittymät niin, että ne ovat selkeitä, saavutet­tavia ja helposti omaksut­tavia eri käyttäjä­ryhmille. Hyvä käyttö­liittymä tukee liike­toimintaasi ja parantaa asiakas­kokemusta.

Konkreettista tukea palvelu­­ideasi kehittämiseen

Kolmen tunnin konsepti

Kolmen tunnin konsepti on matalan kynnyksen palvelu, joka auttaa muotoilemaan ideasi digitaa­­lisesta palvelusta selkeäksi ja konkreet­­tiseksi suunni­telmaksi. Tämä on täydellinen ratkaisu sinulle, jos haluat kehittää ideaasi eteen­­päin tai tarvitset tukea esi­merkiksi rahoitus­­hakemuksen laatimiseen.

Palvelun tuotokset

Käyttäjän palvelu­polku

Muotoilemme palvelu­polun, joka auttaa hahmottamaan palvelun asiakkaan näkö­kulmasta. Siinä kuvataan mm. tärkeimmät kosketus­pisteet ja mahdolliset haasteet palvelun käytössä ratkaisu­ehdotuksineen.

Keskeisimmät käyttö­liittymä­suunnitelmat

Suunnit­telemme 1–2 keskeisintä käyttö­liittymä­näkymää, jotka konkretisoivat palvelu­ideasi digitaalisessa muodossa. Näkymät havain­nollistavat, miten palvelu toimii käyttäjän näkö­kulmasta.

Mindhive palvelumuotoilu kolmen tunnin konsepti
Mindhive palvelumuotoilu kolmen tunnin konsepti

Palvelu vie sinun aikaasi kolme tuntia - me hoidamme kaiken muun!

Konseptista kustannus­arvioon

Palvelun päätteeksi laskemme kustannus­­arvion konseptin muotoilusta ja teknisestä toteutuksesta. Autamme myös tarvittaessa rahoitus­hakemuksen tekemisessä.

Referenssejä

Mindhive Oy Pohjois-Suomen Energiatieto Oy palvelumuotoilu

Asiakastarina

Muotoillen kohti automaatiota

Sukelsimme laskutus­asiantuntijoiden arkeen palvelu­muotoilun keinoin, ja autoimme asiakasta tunnis­tamaan, missä kohtaa laskutus­prosessia olisi mahdolli­suuksia automati­sointiin.

Mindhive Oy Pohjois-Suomen Energiatieto Oy palvelumuotoilu

Asiakastarina

Muotoillen kohti automaatiota

Sukelsimme laskutus­asiantuntijoiden arkeen palvelu­muotoilun keinoin, ja autoimme asiakasta tunnis­tamaan, missä kohtaa laskutus­prosessia olisi mahdolli­suuksia automati­sointiin.

Mindhive Oy Pohjois-Suomen Energiatieto Oy palvelumuotoilu

Asiakastarina

Muotoillen kohti automaatiota

Sukelsimme laskutus­asiantuntijoiden arkeen palvelu­muotoilun keinoin, ja autoimme asiakasta tunnis­tamaan, missä kohtaa laskutus­prosessia olisi mahdolli­suuksia automati­sointiin.