Etusivu

MAINIO

MAINIOn käyttöönotto

Näin MAINIO syntyy – vaiheittain ja yhteistyössä

MAINIO rakennetaan aina asiakkaan tarpeisiin. Käyttöönotto on selkeä ja tehokas prosessi, jonka aikana määritellään MAINIOn rooli, aineistot ja sävy – ja testataan, että kaikki toimii.

Käyttöönoton vaiheet

Määrittely

Määrittelemme ensin yhdessä asiakkaan kanssa MAINIOn tehtävän, käyttäjät, sävyn, tietolähteet ja tekniset reunaehdot.

Ensimmäinen versio ja testaus

Toteutamme ensimmäisen testattavan version. Asiakas testaa ja antaa palautetta.

Hienosäätö ja julkaisu

Muokkaamme MAINIOta palautteen pohjalta. Kun kaikki toimii, MAINIO julkaistaan asiakkaan käyttöympäristössä.

MAINIO voi toimia monessa roolissa

MAINIO ei ole vain yksi ratkaisu – se mukautuu juuri siihen tehtävään, missä tarvitaan tehokasta, selkeää ja jatkuvasti saatavilla olevaa apua.

Mindhive MAINIO asiakaspalvelija
Mindhive MAINIO asiakaspalvelija

Asiakas­palvelija

MAINIO vastaa verkko­sivu­kävijöiden kysymyksiin nopeasti ja kohteliaasti – kellon ympäri. Se löytää tiedon asiakkaan puolesta ja voi auttaa esimerkiksi varausten, palvelu­kuvauksien tai yhteyden­otto­lomakkeiden kanssa.

Nopeampi asiakas­palvelu 24/7

Vähemmän rutiini­kysymyksiä työn­tekijöille

Parempi asiakas­kokemus

Mindhive MAINIO tekninen tuki
Mindhive MAINIO tekninen tuki

Tekninen tuki

MAINIO voi hallita laajoja tieto­kokonaisuuksia, kuten teknistä dokumen­taatiota tai ohje­kirjoja. Se osaa vastata moni­mutkaisiinkin kysymyksiin ymmärrettävästi – ja viitata oikeaan lähteeseen.

Tukee asian­tuntija­työtä

Palvelee myös vaativampia käyttäjiä

Lisää teknisen tiedon saavutet­tavuutta

Mindhive MAINIO tarjouslaskija
Mindhive MAINIO tarjouslaskija

Tarjouslaskija

MAINIO tarjous­laskija auttaa asiakasta kartoittamaan tarpeitaan ja voi laskea alustavan hinnan esi­merkiksi lomakkeen, valintojen tai keskustelun pohjalta. Se toimii osana myynti­prosessia – nopeasti ja ilman viiveitä.

Nopeuttaa tarjousten laatimista

Tasoittaa myyjien työ­kuormaa

Parantaa osto­kokemusta

Mindhive MAINIO HR-assistentti
Mindhive MAINIO HR-assistentti

HR-assistentti

MAINIO HR-assistentti vastaa työntekijöiden usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen esi­merkiksi poissaoloihin, loma­käytäntöihin tai etuihin. Se helpottaa HR:n arkea ja parantaa tiedon­kulkua koko organisaatiossa.

Vapauttaa HR-tiimin aikaa

Selkeyttää sisäisiä käytäntöjä

Parantaa työntekijä­kokemusta

Kun MAINIO on aloittanut työnsä, jatkuu MAINIOn kehittäminen jatkuvan palvelumme puitteissa.

Ota yhteyttä ja kerromme lisää