Näin MAINIO syntyy – vaiheittain ja yhteistyössä
MAINIO rakennetaan aina asiakkaan tarpeisiin. Käyttöönotto on selkeä ja tehokas prosessi, jonka aikana määritellään MAINIOn rooli, aineistot ja sävy – ja testataan, että kaikki toimii.
Käyttöönoton vaiheet
Määrittely
Määrittelemme ensin yhdessä asiakkaan kanssa MAINIOn tehtävän, käyttäjät, sävyn, tietolähteet ja tekniset reunaehdot.
Ensimmäinen versio ja testaus
Toteutamme ensimmäisen testattavan version. Asiakas testaa ja antaa palautetta.
Hienosäätö ja julkaisu
Muokkaamme MAINIOta palautteen pohjalta. Kun kaikki toimii, MAINIO julkaistaan asiakkaan käyttöympäristössä.
MAINIO voi toimia monessa roolissa
MAINIO ei ole vain yksi ratkaisu – se mukautuu juuri siihen tehtävään, missä tarvitaan tehokasta, selkeää ja jatkuvasti saatavilla olevaa apua.
Asiakaspalvelija
MAINIO vastaa verkkosivukävijöiden kysymyksiin nopeasti ja kohteliaasti – kellon ympäri. Se löytää tiedon asiakkaan puolesta ja voi auttaa esimerkiksi varausten, palvelukuvauksien tai yhteydenottolomakkeiden kanssa.
Nopeampi asiakaspalvelu 24/7
Vähemmän rutiinikysymyksiä työntekijöille
Parempi asiakaskokemus
Tekninen tuki
MAINIO voi hallita laajoja tietokokonaisuuksia, kuten teknistä dokumentaatiota tai ohjekirjoja. Se osaa vastata monimutkaisiinkin kysymyksiin ymmärrettävästi – ja viitata oikeaan lähteeseen.
Tukee asiantuntijatyötä
Palvelee myös vaativampia käyttäjiä
Lisää teknisen tiedon saavutettavuutta
Tarjouslaskija
MAINIO tarjouslaskija auttaa asiakasta kartoittamaan tarpeitaan ja voi laskea alustavan hinnan esimerkiksi lomakkeen, valintojen tai keskustelun pohjalta. Se toimii osana myyntiprosessia – nopeasti ja ilman viiveitä.
Nopeuttaa tarjousten laatimista
Tasoittaa myyjien työkuormaa
Parantaa ostokokemusta
HR-assistentti
MAINIO HR-assistentti vastaa työntekijöiden usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen esimerkiksi poissaoloihin, lomakäytäntöihin tai etuihin. Se helpottaa HR:n arkea ja parantaa tiedonkulkua koko organisaatiossa.
Vapauttaa HR-tiimin aikaa
Selkeyttää sisäisiä käytäntöjä
Parantaa työntekijäkokemusta
Kun MAINIO on aloittanut työnsä, jatkuu MAINIOn kehittäminen jatkuvan palvelumme puitteissa.
Ota yhteyttä ja kerromme lisää
Pekka Manninen
Suvi Ripatti